FAQ

In gewone mensentaal hebben wij hieronder de veel gestelde vragen uitgewerkt. U kunt ook altijd onze Algemene voorwaarden bekijken.

Wat zijn de jaarlijkse kosten?
De jaarlijkse kosten bedragen € 10,00 inclusief BTW per eenheid met een maximum
van € 150,- per VvE. U gaat een contract aan voor gedurende 1 jaar, welke stilzwijgend zal worden verlengd. Voor meer informatie kunt u onze Algemene voorwaarden raadplegen.

Hoe kan onze VvE klant worden bij VvE Melding?
Dat kan heel eenvoudig door hier te klikken en een offerte aan te vragen.

Wat zijn de gegevens van VvE Melding?
Dat kunt u hier lezen!

Wanneer kan ik een storing of onderhoudsverzoek melden en aan wie?
U kunt 24 uur per dag uw melding per internet (klik hier) of per telefoon doorgeven.

Heeft VvE Melding uitsluitend een eigen onderhoudsdienst?
Nee, naast een eigen onderhoudsdienst selecteert VvE Melding door middel van een aantal criteria geschikte (onderhouds)bedrijven die voor VvE Melding de daadwerkelijke werkzaamheden uitvoeren. Indien een VvE een onderhoudscontract heeft voor bepaalde onderdelen, zal de melding in eerste instantie bij het bedtreffende onderhoudsbedrijf worden gemeld.

Hoe snel is er iemand ter plaatse?
Dit is zeer afhankelijk van het type melding. In de regel zal er bij acute problemen direct (telefonisch) contact plaatsvinden om hierover afspraken te maken. Indien er geen acuut probleem is, zal er een afspraak worden ingepland.

Hoe kan de VvE het contract opzeggen?
U kunt uiterlijk 2 maanden voordat uw contract verloopt schriftelijk opzeggen. Dit kan door een brief te schrijven aan VvE Melding, Postbus 4, 2670 AA Naaldwijk.